Somebody stop me!

[cu subtitlul „please, pretty please!”]

pentru ca am avut remuscari de constiinta ca m-a lovit febra cumparaturilor de haine in plina criza financiara si apoi am realizat ce carti faine puteam  sa imi cumpar cu banii aia…mi-am spalat pacatele cumparand cateva carti. nu ca nu as avea vreo 20 de carti pe care scrie „trebuie sa le citesc”.si o parte din ce am cumparat le-am dat cadou.

pe langa asta am luat 1001 de cadouri tampitele si nu tocmai utile dar care, zic eu, vor insemna ceva simpatic.

si ma tot intreaba lumea „ce vreau de la Mosu?” si nu stiu ce sa le zic. De fapt stiu, vreo saptamana de zile cum au fost ieri. Adica: dormit pana tarziu, citit chick-lit (bine, citit in general, ca doar nu o sa citesc o saptamana chick-lit), vazut: o comedie oarecum amuzanta si de spalat creierii („House bunny”), una bucata film tematic de Craciun (ala cu Grinch care a furat Craciunul) si…una bucata desene animate (adica „Tarzan”). Bineinteles, in motul patului, cu capul pe umarul lui. Plus alte activitati placute si de destins mental si sufleteste. Cum asta nu se poate…as zice un voucher pentru cumparat carti…macar vreo 10 milioane [si promit solemn ca daca imi iau cartile alea, nu mai imi cumpar nimic pana nu termin de citit tot ce am in biblioteca…da, sigur…].

Da…deci se spuneam…sa ma inchida cineva in casa. Sau macar sa ma anestezieze, pentru ca intru in febra aia de Craciun in care sunt agitata si nu fac absolut nimic util. In afara de a stresa pe toata lumea. 😛
[vedeti…si eu care ziceam ca azi va scriu despre Divisandero. Next time]

Apropo de Craciun, am primit unul dintre primele cadouri care mi-a placut. Culmea, cadou venit prin corporatie (stiti, una din punngile acelea de cadou pe care le primesti de la clienti sau furnizori sau parteneri si care in general are o agenda si un pix). Si anume o carte din colectia Cocktail de la Humanitas. Sunt aiurita si se ia. Inca ma intreb daca au pus-o pe-asta special pentru mine, pentru ca am vorbit cu colegele si au fost carti diferite. O sa va scriu si despre ea, pentru ca am  si terminat-o. Candva…

Deocamdata imi asum rol de spiridus si ma duc sa impachetez. Cadouri, evident! Si pe mine, in staniol argintiu si cu fundita rosie :)) sau mai bine nu…

Lasă un răspuns

