Prospaturi

Hi hi….iaca ce gasiram pe net (de fapt, ei ma gasira pe mine 🙂 ): PiticiPeCreier. Care pitici nu sar de colo-colo si nici macar nu iti dau ganduri malefice sau te indruma spre spitalul 9. Nu…acesti pitici compara preturi la carti. Adica…daca sunteti niste comozi si preferati varianta comandatului online decat a haladuitului prin librarii (care varianta de multe ori se dovedeste mai buna), puteti vedea ce carte, unde o gasiti si la ce pret. Foarte desteapta si utila chestie, prin urmare s-au mutat si la mine in categoria „utile in bucataria mintii”

In alta ordine de idei, de la Luciat am ajuns la Adina. Care Adina citeste carti faine si scrie fain. Imi place de ea din mai multe motive: ca are un format in care scrie recenziile de carte. Format ce are si note (de fapt sunt stelute), si, uneori, linkuri spre locuri unde gasiti cartea in format electronic pe gratis. Si ca la finalul recenziei mai da si alte linkuri spre bloguri cu aceeasi tema. Si ca e la curent cu tot felul de stiri literare. A…da…si mai ales pentru ca a citit Grimus (pe care eu l-am inceput de vreo….nu mai stiu cate ori, stiu doar ca nu l-am terminat. Efectul invers al lasatului de tutun: te lasi de 100 de ori, dar tot nu scapi.). Si pentru ca citeste Julian Barnes. 😀 Asa ca vine si ea la mine in bucatarie…la capitolul „numai bune de citit”

Si am imbogatit colectia de „muzica de facut bucate”. Doua voci feminine din afara, care imi plac. Mult. Mult de tot. Katie Melua. Si Hafdis Huld (nu va speriati de site-ul in nuante de roz. Merita sa o ascultati)

2 gânduri despre &8222;Prospaturi&8221;

  1. Hei, mersi mult pentru cuvintele frumoase. Stiam eu ca merit un premiu pt Grimus, a fost dificil cu cartea asta 🙂 Cat despre Barnes, el este un scump.

    Imi place blogul tau, am sa mai vin pe-aici.

Lasă un răspuns

