era o vreme

nu am mai scris de mult. mai rau sau poate mai bine, nici ce s-a mai scris nu am citit. si nu o sa fac asta acum. poate maine. era o vreme cand uram ideea de ‘poate maine’. vremea cand o amanare insemna un esec. vremea aceea cand toate erau aici si acum, cand lucurile nu aveau doua nuante, cand nu vedem intr-o afirmatie trei intrebari si intr-o intrebare doua amenintari. era o vreme cand lucrurile pareau infipte in pamant, ca si decizia mea de a nu lasa toate acestea sa se zdruncine, cand bine ascunsa in vantul de iarna steam cuibarita sa imi ascund ranile si sa le uit. era o vreme a prezentului mort. prezent cu miros de mucegai si urat si amintiri vechi, din poduri darapanate. era atunci cand ‘poate maine’ nu exista

azi sunt in timpul prezentului viitor. in care uneori lucrurile se mai amesteca, in care uneori doare, dar care are miros de nou si frumos si acasa. si de data asta pot spune ‘poate maine’ atunci cand obosesc, sau cad, sau imi e greu. pentru ca totul se desfasoara sub semnul unui zbor bine stabilit. asa ca poate maine voi fi mai responsabila cu sanatatea mea. si poate maine voi stii mai bine sa iti citesc tacerea. poate maine o sa zambesc mai mult si o sa inteleg semne de inceput de iarna. poate maine o sa mai cresc si o sa devin mai inteleapta. sau poate chiar incepand de acum. viata la prezentul-viitor e frumoasa. si optimista.

era o vreme cand ‘poate maine’ nu exista. si nu imi e dor de vreme aceea. pentru ca, din cand in cand, amanarea si asteptarea evenimentelor viitoare sunt pline de frumos si de inedit. si ascund surprize.

Lasă un răspuns

