Dialog declarativ-fictiv

[inceput real]

EA: „Ma iubesti?|

El: „Bineinteles”

[…continuare fictiva]

–         Si…cat de mult ma iubesti?…cu un zambet suav si ochii ridicati deasupra ochelarilor/

–         Pai…mult

–         Cat de mult? [ea, deja impacientata, ca nu are parte de declaratia dorita]

[aici scenariul variaza. El se poate enerva, o poate lua de mana, sau poate chiar o saruta. De dragul povestii vom spune ca se vor aseza pe o banca inainte de continuare discutiei]

–         Te iubesc cam cat o mare

–         Nu, nu imi place asa. Marea e sarata si te poti ineca in ea. Nu ma poti iubi cat o mare…

–         Pai….atunci te iubesc cat cerul plin de stele [ el are un moment de romantism]

–         Si daca sunt nori afara si ploua. Ai mai sta sa privesti cerul cand din el tuna si fulgera? [ea stie ca el detesta ploaia si fulgerele. El arunca privirea spre pamant]

–         Draga mea, atunci nu te iubesc mult

–         CUM? [De fapt, vocea e soptita si pierduta. Poate una-doua lacrimi de efect]

–         Nu, nu te iubesc mult, pentru ca e prea mult necuprins in declaratia asta. Te iubesc cat un joc de-a v-ati-asunselea. Tu prin sufletul meu, eu prin sufletul meu

–         Atunci, dragul meu, eu nu te iubesc deloc.

–         Poftim?

–         Pentru ca eu iubesc cat distanta dintre cele doua suflete. Care e zero.

……….si poate o iubeste cat o privire pe furis, cat un ochi de geam prin care lumea curge invers sau mai colorat, cat un zbor bezmetic de pescarus, sau cat o zi in parcul de distractii….poate ea il iubeste pe el cat o carare serpuita spre creasta de munta, sau cat o armonie minora (ca e mai calda si mai feminina), cat un bulgare de zapada curat si semi-dureros, cat distanta dintre cer si pamant atunci cand esti in umbelute si te invarti, si te ridici, si totusi nu ametesti.

Ea: „Ma….”

El: [inainte ca ea sa termine intrebarea] „Bineinteles. Fictiv de mult” (stiu ca partea a II-a e fara sens, dar e un joc mental de cuvinte. oarecum.)

[concluzie logica, din perspectiva dialogului mai sus citat]

And they….evidently lived happily ever after.

Un gând despre &8222;Dialog declarativ-fictiv&8221;

Lasă un răspuns

