Ritmicitati simple

Zilele imi curg ritmic in ultima vreme, un ritm la care ma supun cu usuratatea cu care zic „asa trebuie sa fie”. Diminetile imi sunt prinse de oameni si de suforcari la metrou, in timp ce ne privim, cu sufletele carpite de somn si oboseala, sau incercand sa mai citesc doua-trei pagini din cartea aceea pe care mi-o doream atat de mult. Din cand in cand, serile ma duc la scoala si incerc sa imi pun la punct viitorul, cu toate ca acesta imi devine din ce in ce mai neclar. Uneori, raman la un concert sau la o piesa de teatru. In ultima vreme, mai rar. Ritmicitatea zilelor mele e una simpla si care curge senin, in majoritatea timpului. Sau cel putin asa imi place sa cred. E adevarat, din cand in cand o intrerup cu un joc de copil, cu un zambet, cu o tristete. Dar toate astea se desfasoara undeva in fundal, intr-o existenta ce parea a isi fi gasit echilibrul. De ceva vreme, ritmicitatea zilelor mele s-a distorsionat. Coboara si urca precum graficul de la statisticile acestui blog. Ma sperie asta, la fel cum ma sperie perspectiva de a nu regasi ritmul de zbor potrivit.

Dincolo de toate acestea sunt ritmuri care raman. Bataile inimii. Visele, mai mult sau mai putin exprimate.Faptul ca tu ma citesti si eu te citesc. Credinta ca va fi bine.

Exista un timp cand lucrurile se aseaza frumos si curg lin si ritmic, fara a deveni monotone. Pentru o vreme acel timp mi-a apartinut. Si acum incerc sa il regasesc. Ma ajuti?

LE: despre ritmul in care construiesc gasiti ceva aici (da, am mai postat si eu ceva pe blogul vechi 😀 )

2 gânduri despre &8222;Ritmicitati simple&8221;

Lasă un răspuns

