Cum e cu „schimbarea la fata” (a blogului)

Am fost trasa de urchi ca de vreo 2 saptamani, la cateva zile, imi schimb tema blogului. Nu e pentru ca vreau neaparat asa, ci doar pentru ca incerc sa gasesc cea mai buna varianta. Adica aia care sa imi placa mie cel mai mult. Am renuntat la tema cu scris alb pe fond negru pentru ca ma dureau ochii de la ea. Serios. La prima tema am renuntat pentru ca ma plictisesm de ea. Si la ultima pentru ca aveam prea multe widgeturi pentru o singura coloana. Si pentru ca era prea mic fontul default.

Apropo de widgeturi, am adaugat doua. Sunt pe coloana din dreapta: un site care hraneste oameni, si unul care cumpara carti pentru copii. Bazate pe ideea de un click pe o reclama aduce bani pentru altii. Nu stiu exact daca banii aia se duc unde trebuie, dar nu cred ca e prea complicat sa dati un clic pe aici cand veniti.

Cred ca asta ar fi tot. Nu am de ce sa dau explicatii, dar poate ma ajutati si voi sa ma decid. Pana acum, varianta asta pare cea mai ok. Aveti alte propuneri?

Lasă un răspuns

