Noi achizitii kilipirim-istice

Bineinteles ca am fost si noi la Kilipirim. Inca din prima zi, ca sa fie standurile pline.

Si am plecat de acolo cu urmatoarele:

Beatles (Laars Christensen, ed Cotidianul)

Citindu-l pe Turgheniev (William Trevor, ed. Cotidianul)

Dagon si alte povestiri macabre (H.P. Lovecraft, ed. Corint)

Ziua trifidelor (John Myndham, ed. Corint)

Sageata timpului (Martin Amis, ed. Polirom)

Porcul spinos (Julian Barnes, ed. Nemira)

Cafe au lait (Julian Barnes, ed. Nemira).

(LE) – Contact (Carl Sagan, ed Nemira) – mentionez ca am omis aceasta carte pentru ca nu era cu celelalte acasa, ci la Stefan in rucsac (disclaimer oficial).

De marti pana azi aproape am reusit sa dau gata Cafe au lait. Total diferita fata de Pedantul in bucatarie, despre care v-am povestit aici. O serie de povestiri despre englezi in Franta, despre artisti, vin, dragoste sau sex, protestanti. Toate pe un ton care te prinde, uneori ironic, alteori macabru. Voi reveni cu amanunte.

Mai multe informatii despre Kilipirimul de anul acesta gasiti aici.

Da, si pe lista de achizitii se mai numara si o clama cu fluture si o insigna cu Metropotam (de fapt, insigna e cadou 🙂 )

Cam asa era la ales de fluturi. (sursa e aici)

eu-la-kilipirim

3 gânduri despre &8222;Noi achizitii kilipirim-istice&8221;

  1. aaa, „ziua trifidelor”, geniala carte! ca si „dagon…” a lui lovecraft. 😀 pe celelalte recunosc ca nu le-am citit, dar o sa fac tot posibilul sa pun gheruta pe ele. 🙂

  2. @ stefan: gata, am remediat situatia. de-asta nu imi ieseau mie la numar 😛
    @alexiel: recunosc, cele doua carti sunt alegerile stimabilului domn care m-a insotit la kilipirim si care are o pasiune pentru asa ceva. o sa le citesc si eu, in viitorul apropiat. din lista iti recomand cu mare caldura Julian Barnes. E noua mea pasiune si descoperie. Promit sa revin curand cu comentarii despre ultimele doua carti citite. 🙂

Lasă un răspuns

