Moment egocentric

Imi plac cadourile. Am in geanta si azi un bilet de tren pe care scrie „La multi ani!”. Imi plac cadourile cu inima in ele, pe care la ating sau la admir si simt ca omul de la care am cadoul si-a impregnat respiratia in ele. Imi plac lumanarile si scortisoara, mirosul de levantica si, dimineata, miros de cafea cu lapte amestecat cu tutun. Imi plac florile de gradina, mirosul de ploaie si frunzele prin care imi tarai picioarele in fiecare diminieata mai mult sau mai devreme tarzie. Imi plac cartile. Multe si alese dupa gustul meu. Imi place sa ma joc cu parul sau seara, inainte sa adorm si sa ii simt respiratia egala si calda in timp ce numar batai de inima. Imi place uneori sa fiu copil, cu mana intinsa spre soare. Imi plac serile cand ma apropi de cer si ma rog si stiu ca sunt ascultata. Imi plac povestile. Si imi place povestea mea. Imi place caldura unui suflet in care sa ma ghemuiesc atunci cand simt ca e prea greu. Imi place cand lucrurile incep sa se aseze incet in viata mea, cu tuse de grena sau de verde. Imi place sa cred. Imi place ciocolata. Si imi place stare de regasire. Imi place sa imi fie bine si frumos desenat pe piele. Imi place sa fac planuri de viitor.

In fata, am o casa de turta dulce ce imi face suav cu ochiul.

Si imi place azi.

5 gânduri despre &8222;Moment egocentric&8221;

  1. Mie imi place ca ne apucam sa scriem aiureli cand am putea face orice altceva pe lume. Imi place frumosul gratuit, si niste lucrui cum ar fi nu imi plac pentru ca plac. Ce imi mai place? Pai nu stiu, si de aia caut si in somn, de a inceput sa imi placa sa dorm cu mine insumi, ca sa nu impart zdreanta asta de frumos a mea cu nimeni. Si de ce imi place asta? In numarul viitor

  2. da … asa va fi 🙂
    oricum vream sati zic ca…. obietu meu preferat e o piatra luata de pe jos de pe autostrada in germania d catre o prietena…o piatra simpla si cu colturi… e… cel mai frumos lucru care l’am primit vreodata pentru ca e din suflet.

  3. @fulas: 1.Imi pare rau dar asta e momentul meu egocentric, iar mie imi place la nebunie sa imi pierd timpul jucandu-ma cu litere. De fapt, nu mi se pare ca as piede timpul ci ca il construiesc. 2. Mie una imi place sa imi impart frumosul din vise si respiratia pe din doua. 3. Offtopic: cum ai ajuns pe aici, daca nu sunt indiscreta? 😀
    @alle: eu am multe lucruri preferate. imi place caietul in care adun amintiri, de exemplu. dar cred ca raportez toate aceste lucruri la momente mai frumoase sau la oameni dragi. de-aia imi place casa mea de turta dulce. are miros de planuri viitoare si de constructii 🙂

Lasă un răspuns

