La multi ani I

Exista in jurul meu oameni pe care, initial, i-am cunoscut din intamplare. Omul caruia ii spun azi La multi ani, a fost o intamplare anul trecut, de ziua sa. Apoi, intamplarea ne-a facut sa ne intersectam drumurile de mai multe ori. Si de atunci nu mai e o intamplare ca il consider un Om. Un om care, de cateva ori, m-a  certat. Care s-a luat de mine cand m-a vazut depresiva. Care mi-a dat palme metaforice si care are rol unic si de neinlocuit in viata mea de consilier psihologic online :D. Un om care ma bucura cu prezenta sa, cu muzica sa, cu grija de tata-frate-mai-mare-mentor-prieten pe care o are pentru mine, care m-a invatat sa zambesc mai des si sa cred mai mult. Un om care, desi probabil va afla abia acum asta, a avut mult de-a face cu cresterea mea.

Asa ca, pentru ca mi-i drag si ii doresc multi ani fericiti si zambitori, va fac voua cadou ceva din muzica lui. As fi ales poate piesa cu muraturile…dar asa imi e mie mai speciala. 😀

La multi ani, Make!

Lasă un răspuns

