Revenirea cronicii de folk [Cronicutza FolkFrate 15 oct 2008]

Din motive de lene, lipsa de timp si mai ales de stare necesara, o vreme cronica nu a fost valida. Dar, asta nu inseamna ca in Iron City nu se canta. Se canta si se canta frumos, in fiecare miercuri, de la 21.13, cu Mysha, Teddy si Jonnie (care Jonnie a lipsit, pentru ca era la munca).

Deci…saptamana asta am avut parte de „de toate” la FolkFrate. Incepand cu momentele de deschidere a serii si Dragos care a cantat „1000 de drumuri” si „Soldier of Fortune” cu dedicatie pentru cei care mor in accidente pe doua roti din vina altora, momente in care s-a facut liniste si care au fost urmate firesc de un moment de reculegere. Si la fel de firesc mi s-a facut pielea gainii pe mana cand s-a cantat „Aproape de voi”. Cand lumea din sala a cantat „Aproape de voi”. Dar dincolo de momentele astea, un pic triste si care te puneau un pic pe ganduri, oamenii au venit cu mare drag sa cante.

Au fost prezenti Mysha, Tanase, Dan Gaina, Tivo, Cristina, Comanel, Teddy si, pentru a 2-a saptamna consecutiv, Jenica (cu care avem toate sansele sa ne mai intalnim, intrucat s-a mutat la Bucuresti). Am ascultat „Wish you were here”, „Seductie”, „Liber”, piese de la „Mar Verde”, „Dimineata devreme”, „Cea mai frumoasa zi”, „What’s up”, „VST, „Emotie de toamna”, „Fara petale” , my personal favourite (din motive la fel de personal 😀 ), „The closest thing to crazy” si multe altele [bineinteles am facut playlistul pe caiet, care caiet nu e la indemana acum cand scriu, dar promit ca dat viitoare nu il mai uit].

Si da, am stat pana dimineata. Si m-am jucat cu tamburina si cu alte zdranganele si mi-a placut. Si am cantat, si am zambit, si am desenat felicitari si a fost atat de plin ca debarasatorul nu a ajuns la masa noastra pana la 3 dimineata, si am avut surprize placute.

Asa ca, miercuri, orele 21.13. Iron City. FolkFrate.

[jucandu-ma cu caietul in care luam notite, am gasit asta. ]

[zilele astea revin in forta. Trebuie, e musai, e obligatoriu sa va spun cate ceva despre „Flori pentru Algernon”, „Intuneric la amiaza”, „Jurnalul” lui Sorin Stoica si „Pedantul in bucatarie”. da’ mai incolo, ca acum am treaba :D]

Lasă un răspuns

