Folk la mine acasa [Cronicutza de Festivalul Castanilor editia IX]

Na, ca am facut-o si pe-asta. Am re-ajuns la festivalul Castanilor la Ploiesti. Dupa doi ani de zile. Nu pot spune ca imi era neaparat dor, dar a fost o experienta inedita. In grup de „trei, Doamne, si toti trei” (adica eu, Edy si Raluca), reprezentantii ForeverFolk au fost prezenti prin toate evenimentele festivalului, au scris, au luat numere de telefon, au ascultat, au comentat. Mai ales Edy si Raluca, care au fost prezenti de vineri. Eu am ajuns spre final de festival. Si tot ei va vor scrie pe ForeverFolk cum a fost.

Nu voi comenta despre cine si ce a castigat pentru ca oricum lumea a vorbit deja (prea) mult despre asta. Lista se prezinta dupa cum urmeaza:

– Premiul pentru popularitate: Grupul ARMONIA, Iulia Gusatu

-Premiul special al juriului (acordat de Cristin Tomeci – un nene care ne-a fascinat pe toti prezenti pe acolo si pe deasupra directorul national al Battle of Songs) – grupului Fox Studis.

– Premiul pentru interpretare solist: Alina Zaharia, Bogdan Grosu

– Premiul pentru interpretare formatie: grupul Unde (pai….ba prin Cluj, ba prin Ploiesti 🙂 )

– Premiul pentru maiestrie instrumentala: Nicu Zota

– Premiul „Gabi Dobre” si premiul pentru creatie: Ovidiu Scridon

– Marele premiu: Paul Arva

Felicitarile le-am facut la fata locului, nu le repet.

Ce mi-a placut: agitatia de la intrarea artistilor, felul de a ma prezenta a lui Edy, comentariile in soapta cu Raluca, Baniciu, grupuletul de „vorbitori” de la after-party, ca ne-a cantat Walter si….da! Baniciu…

Ce nu mi-a placut: sunetul (deci: fara a fi platita pentru reclama, eu zic ca Edy stie mai bine cum e cu efectele si cum e cu chestiile de genul asta :D. Oricum, intre noi fie vorba intre noi cred ca nenea astea avea o problema cu ecoul..simtea omu’ ca folku’ are nevoie de echo-echo-echo si muuuullltttaaa sintetizare), durerea de cap,aroganta unora (care nu numai ca sunt aroganti dar simt nevoia sa o vada toti), mancarea (da, stiu, am mancat. Din motive de foame si nevoie), durerea de cap de dimineata (nu, nu de la mahmureala).

Concluzia: fu fain, asteptam repetarea experientiei. Nu la Castani, la urmatorul festival de folk 🙂

A….simt nevoia sa fac o mentionare pentru toti cei care incurca oalele din cand in cand. ForeverFolk NU e radio, NU e televiziune, NU e trust de presa. ForeverFolk este un portal de folk, cu un stream audio unde se poate asculta ceva muzica folk. Si mai nou, parteneri media pe la diverse festivaluri. 🙂

[Si cica azi scriam si despre Flori pentru Algernon, numai ca am racit si imi e lene, cu toate ca mi-a placut cartea.  Dar e si maine o zi…:) ]

2 gânduri despre &8222;Folk la mine acasa [Cronicutza de Festivalul Castanilor editia IX]&8221;

Lasă un răspuns

