Despre camine si repartitii

Ieri am fost la repartitia caminelor la Facultatea de Filosofie a Universitatii Bucuresti. Repartitie care in fiecare an a reusit sa imi lase un gust oarecum amar, in ciuda transparentei procesului in sine. De ce? Pentru ca mi se pare normal ca dupa 3 ani de studii la acesta facultate si dupa ce am intrat cu 10 la master sa am acces la un camin rezonabil (asta insemnand complexul Grozavesti, care are si camine renovate, si camere de doua persoane si este la 3 minute de facultate). Bine, este adevarat ca am obtinut camin unde am vrut si aproape nu imi vine sa cred ca anul asta nu se mai lasa cu spalat pereti, varuit , vopsit usi. Dar dincolo de toate astea, nu mi se pare normal ca la master sa fie 6 locuri in camin A (cu cazari de la 1 decembrie si asta nu se stie sigur. Vorba unui profesor „Nu uitati ca suntem in Romania”), nu mi se pare normal ca in dorinta de echitate sa lasi unii oamenii care chiar au muncit sa ajunga in Fundeni sau in Stoian Militaru. Da, e de laudat faptul ca anul asta au fost 150 de locuri. Cand am intrat eu erau doar 81. Da, e ok ca pentru anul I sunt 41 de locuri. Da, e bine ca in sfarsit s-a facut departajarea filosofie-studii europene si la repartizare. Dar tot am stat cu inima stransa 2 ore ca nu prind loc in Grozavesti. Si nu ca as fi eu marele geniu al facultatii asteia, dar recunosc ca am incercat o nota cat mai mare la admitere la master doar pentru a imi putea alege unde sa stau…Pana la urma, totul e bine cand se termina cu bine. Asa ca, am camera noua in camin B si stau cu Andreea in camera. Urmeaza balamucul cu cazarile in camin. Din ciclul „cum poti pierde o zi pentru o cheie”…dar asta e deja alta poveste…

Lasă un răspuns

