Cum e in clasa a III-a (mini-serie, episod pilot)

Dragul de Gabi (fratele meu mai mic si care probabil are cele mai mari sanse sa imi scoata fire de par alb) a inceput clasa a III-a. Cu o „incurajare” primitoare de inceput de an afisata pe tabla („Atentie sporita, lucru suplimentar”….adica pana la urma de ce un banal „bine ati venit”?), au inceput si cumparaturile de caiete, carti suplimentare si chinul lectiilor si, bineinteles, cunoscutele printre parinti, portofolii. Anul asta la Educatie civica si la Stiinte ale Naturii. Adica un fel de lupta a parintilor despre research pe net, decupat reviste, pictat si colorat. Anul trecut am fost premianti. Adica eu cu mama, copilul fiind pe post de ajutor in realizarea portofoliilor.

Azi, dupa terminarea celor 24 de exercitii la matematica, cu inmultiri si impartiri, adunari si probleme („Din intreitul numarului 3 scadeti dublul numarului 4 apoi adaugati cel mai mare numar natural din trei cifre pare distincte si scadeti 245”), am zis sa ne relaxam cu Educatia civica.

Si normal, pana la scris, am zis sa citim lectia. „Despre ce inseamna sa fim persoane”. Asa am aflat o informatie esentiala pentru copilul din clasa a III-a: „Omul se numeste persoana, individ sau ins, materie, corp, substanta”. Da? Ati inteles? Dragii mei cititori, sunteti niste materii. Sau niste substante. Si pana si un copil de clasa a III-a stie asta!

Sa inteleg ca de lectia viitoare vor face diferente categoriale, vor invata cum e cu sufletul ca substanta si trupul ca materie sau cursuri de filosofie pentru clasa a III-a. Si bineinteles ca dam lucrare din asta.

E clar, pana la finalul anului copilul va deveni o substanta eminenta. Dixit!

2 gânduri despre &8222;Cum e in clasa a III-a (mini-serie, episod pilot)&8221;

  1. fix in ordinea asta se numeste si molecula, atom, neutron, boson… deci au dreptate, suntem particula Lui D-zeu, suntem si restul.

    am inteles, ai o problema cu (ne)ordinea in care le-a insirat in definitie.

Lasă un răspuns

