Reverie de inceput de sfarsit de nu stiu ce

Pictez planuri pe fete de masa vechi, tai perdele brodate de bunica pentru a face rochii la papusi si ma prefac ca sunt ocupata scriind pentru master. Adevarul e ca nu am stare, de doua zile am drafturi despre „Tovarase de comunism” si „Ma numesc Salma”, dar parca nu mi se leaga nimic coerent despre ele. Cu toate ca le-am citit cu atentie, uneori cu placere. Nunta de peste o saptamana a dragului meu unchi deja incepe sa devina un cosmar familial (intr-o  singura saptamana am fost cu mama de 3 ori in oras la cumparaturi. Nu pentru mine, bineinteles). Diverse episoade familiale se lasa cu nervi, plansete, realizarea faptului (dureros, uneori) ca faptul ca ti se spune „Doamna Doctor” nu inseamna ca esti o „Doamna”. Si-mi e un dor de Bucuresti de imi macina oasele si somnul: pentru ca acolo e el, pentru ca acolo pot sa ies la un ceai indiferent de ora, pentru ca…as insira 1001 un motive. Da, imi e dor si de FolkFrate. Si in seara asta absenta.

si mi se face dor de ploaie si de notele curse dinspre un trecut inspre viitor si de ce mereu totul se rezuma la asteptare si la a incerca imi simt curajul unui nou inceput uneori taiat alteori pictat cu creta hai sa jucam sotronul si sa uitam de lumea asta hai sa inchidem ochii si sa ne tinem de mana si imi place pentru ca e mai racoare si asa ma pot piti in bratele tale spunand ca imi e frig sunt fericita din cand in cand mai mult ca altadata ba nu mai mult ca oricand doar imi e dor de tine foarte dor atat de dor si atunci pasesc incet pe reveria lui schumann si te ascund intr-un pian si in mine si iti tin de cald si astept

Lasă un răspuns

