Se intampla ceva…

Nu stiu exact ce si cum si de unde, dar blogul asta e supus unor schimbari fenomenale. Dupa ce ieri nu am putut intra vreo 2 ore pentru ca nu imi recunostea parola si am descoperit vreo doua posturi sterse, in dimineata asta mi-au disparut categoriile si blog-roll-ul. E clar, e o conspiratie la mijloc!!!

Sau poate e doar prea dimineata si blogul asta sufera de oboseala…Asa ca azi am scris aici.

LE: Da, stiu, acum apar categoriile si recomadarile muzicalo-blogosfero-gastronomice. Dar nu vreau sa sterg postul asta. Eu inca cred ca wordpressul conspira pentru ca eu sa nu ma simt la locul meu in spatiul asta public dar cu posturi private. Whatever…

 

Lasă un răspuns

