Cronicutza adunata (via SMS-Yahoo Messenger-folkfrate.blogspot.com)

[Intrucat nu am ajuns nici in aceasta miercuri in Iron – off topic, dar de data asta parca nu imi pare asa rau – si intrucat spionii inca sunt la datorie,  cronica de azi va fi un mic amalgam 🙂 . Sper sa intelegeti ceva 😀 ]

––

„uu, e gaza…Poate il pacalesc sa cante.In rest…eu n-am chitara. Stam doar in takamina lui Dragos”

„Vrei sa scapi de cantat stimabile? Succes si aveti grija de takamina” [proverbial sfat, intrucat chitara – nu stiu  a cui exact – ramase fara 2 corzi. Cititi mai jos si vedeti ce si cum]

„Pai normal ca vreau sa scap de cantat. Daca nu cant folk si-mi sare lumea in cap?”  [pentru a intelege remarca, va rog sa consultati cel mai disputat post de pana acum al gazdelor de miercuri, unul legat de folkul a-la-Iron si cel a-la-Utopia. Il gasiti aici]

„Hai ma…eu sper sa iasa ok. Pentru tine, pt folkfrate, pt pms-ul ce a creat seara.tine-ma la curent”[pms= poezie, muzica, suflet. Preluat tot de pe folkfrate.blogspot.com – by the way, trebuie sa il auziti pe Jonnie spunandu-va numele siteului :)]

„Bun. In mod special am deschis eu seara si am cantat doua piese. Acum e Dragos. Frumos. Lumea e cam amortita. Cam ca la teatru. E funny ca dureaza vreo 3 secunde pana se prind ca s-a terminat piesa si incep sa aplaude”

„Mai bine amortit decat beat ranga. Iar ai deschis seara? Vezi sa nu devina obicei..cantare faina”

„Au inceput sa cante. Deocamdata n-a scapat nimic nonfolk. Desi sterian canta cu tobe si cu distors. Cool,nu?” (22.19)

„E multa lume. A venit si alina. E nebunie. Sa intelegi: aparatele de aer conditionat nu mai fac fata. Cred ca daca se rupe o coarda de la chitara n-are cum sa ajunga pe jos. Cam atata lume e”

Stiu eu cum e cu nonfolkul (Working class hero e folk?)…e bine ca e lume. e bine ca e alina. spor”

„Ha. Tocmai a cantat dragos. Acum canta alina. Sala in delir. Am avut si un debutant la ff. George. A fost bine primit.” (23.27)

„K. Am avut o repriza de cantat foarte energica. In continuare foarte multa lume. Acum e gaza de aparat” (00.22)

––

Si intrucat nu am mai primit nici o veste, azi dimineata imi aruncai ochii inspre blogul acesta. Si aflu mai multe si cum ca puteti sa debutati (daca aveti veleitati artistico-muzicale orientate spre folk) la FolkFrate. Numai ca veniti cu chitara proprie. De ce? Aici intra in functiune minunea aia care poate deveni stresanta la un moment dat: messenger (din ciclul long-live YM). Si intrucat nu o sa postez discutia chiar in totalitate (deh, e blogul meu, pun ce vreau in el!), anunt ca, pentru a pastra ordinea de mai sus, ceea ce spuse interlocutorul e scris normal, ceea ce spun eu e cu italice.

––

deci a iesit bine seara,nu?
 si…nenea debutantul cum s-a comprtat?


pai pana la urma au fost 3 debutanti
unul s-a comportat bine
al doilea a rupt 2 corzi intr-o singura piesa si l-am dat jos de pe scena
si al treilea era un neamt care a cantat piese d-ale lui scrise in engleza
 fun

 pot sa scriu si asta in cronica? [asta e ca sa vedeti ca am primit acceptul oficial de a face aceste dezvaluri spectaculoase]

 
dap

––

Si acestea fiind spuse, va doresc numai de bine si va astept cu cel mai mare drag miercurea viitoare la FolkFrate, in Iron City. O seara mereu altfel.

Lasă un răspuns

