Traire (stare-de-bine)

Imi pulseaza venele si striga „Viata!”, cu uimirea unui copil care isi recunoaste pentru prima data chipul in oglinda. As lua lumea in brate si as strange-o pana ar deveni un mare parc, un carusel imens in care sa te simti din ce in ce mai sus, in care sa traiesti prin goluri din stomac si care sa te faca sa zambesti si sa spui „Respir”.

Imi curge primavara prin mine si imi e bine. Parca am facut infuzii cu cafeina si de-aia imi simt sangele cum se misca. Sau poate doar traiesc. Pana si privitul pe geam a capatat sens si nisipul din clepsidra nu imi mai zgarie retina. Nu simt nevoia sa scriu. Nu simt nevoia sa ma plang. Nu simt nevoia sa fug.

Imi sunt cuvintele de prisos, mute in fata inimii. Asa ca o sa nu o sa gatesc o perioada. Cel putin nu sentimente. Poate o sa mai servesc vreun desert literar (by the way, Claudia Golea e chiar o scriitoare ok), poate va mai condimentez zilele.

Momentan, o sa tac si o sa imi zambesc cu subinteles asteptand seara.

 

2 gânduri despre &8222;Traire (stare-de-bine)&8221;

  1. DRAGA OANA, AFLA DESPRE PRIMAVARA TA TOMNATECA ,K SE NUMESTE DRAGOSTE. SAU INCEPPUT DE.SE TRATEAZA CU MULTA GRIJA, TENDER, LOVE AND CARE.IMI PLACI ASA…SA ITI FIE DE BINE.:)

Lasă un răspuns

