Toamna cu gust de primavara

Mere. Dulceata de gutui. Prune uscate. Ceai verde. Nu. Ceai de fructe de padure cu lamaie si miere. Ghiozdane, rechizite, curatenia in trecutul unui an de facultate si in trecutul unui an plin. Imi spunea cineva ca la mine anul ar trebui sa inceapa la 1 septembrie, pentru ca eu asa imi contorizez timpul. Hm…acum un an a inceput una din cele mai faine prietenii posibilie (la multi ani, pisi!) si una din cele mai mari aventuri ale vietii mele interioare. Una care s-a soldat cu gropi, picioare rupte, urcusuri prea abrubte, caderi dureroase si clipe de pus la presat intr-un loc de adus aminte. Partea ciudata e ca psihoza asociata venirii toamnei, carle ma facea astenica instant anul acesta e disociata si rupta.

Toamna asta inceputa imi miroase a verde si a lumina. Si a flori de salcam inflorite.

Fii-mi raza de soare si umbrela, te rog, sa nu ma prinda ceata si griul din urma…

Lasă un răspuns

