Cronicuţa pe invers [a doua cronica live prin SMS]

[Cronica de azi pentru FolkFrate este inversul acestei cronici. Adica eu am tras chiulul iar stimabilul interlocutor m-a ţinut la curent cu ce se întampla.]

„Shi fashi? Deseara facem cronicutza sms? Ca eu nu ajung…”

„Mkey, deocamdata cam gol dar ne trece. N-ai idee cat e scorul?”

„Scor:0-0. Astept sa imi spui cum e cand va trece. Sete buna si cantare placuta”

„Nimeni. Nici tanase, nici comanel, nici boeru. O sa fie fun. Cred ca o sa cant toata noaptea”

„Yoy…ratez seara. Mai…succes atunci si daca mai iei vreo pauza anunata-ma daca mai traiesti.Scor: tot ala”

„Am cantat 2 piese si a venit costica…Pauza”

„Well, tot e bine ca ai acum pauza. Sper ca dupa 12 sa nu canti tu cu tine. Atmosfera cum se prezinta?”

„Hmm…momentan fun. Se canta. Stai sa se imbete betivii”

„E inca devreme. Da’ las ca nu-s asa multi betivi. Ne auzim mai incolo.”

„Si in sfarsit dragos…Clar. Iar bem. Canta foarte multa lume. Deci lume cu chef. O sa incerc ceva dubios cu paul de la mush (*). Iti zic dupa cum a fost”

„That sounds interesting (tu cu paul). Bauta buna si cantare de exceptie”

„Deci publicul canta in continuare…Am cantat cu Johnnie si cu Nico. Acum canta doar Nico”

„Pai, e bine daca publicul canta,nu? Pe Nico by herself nu am mai auzit-o de o eternitate si imi place vocea ei. E si Forever Folk?”

„E”

„Acum jammin’. Apropos. Jammin’ cu paul. Noi folk, el rap”

„Pana la urma de pare ca a iesit ok seara. Acum stau si ma gandesc cum suna folk cu rap. Hmmmmm…”

„Si am terminat…Uff…Greu a fost”

„La ora asta? Eu exact imi beau cafeaua si o iau spre bucuresti. Greu, greu,  dar sunt sigura ca frumos”

„Cam da.Fun 4 all. Somn…”

„Somn usor in loc de buna dimineata. Si bine ca fu bine”

[nu stiu cum se face dar mereu cand la inceputul serii atmosfera nu pare de exceptie ies niste nopti dementiale. Am trait-o live de cateva ori. De data asta, prin SMS. 🙂 ]

(*) „Mush” = Mushroom Story = trupa din Cluj ce inregistreaza acum un album si care canta ceva ce se numeste alternative funkcore. Ii puteti asculta AICI. Iar Paul e vocalul lor.  Am fost la un concert de-al lor cu concluzia: ardeleni simpatici cu trupa simpatica cu muzici simpatice.

2 gânduri despre &8222;Cronicuţa pe invers [a doua cronica live prin SMS]&8221;

  1. Nu stiu miercurea asta pe unde ai (in)cantat, ca mi te stiam la mare 🙂 Recunosc ca ai cantat „muuuuult” saptamana trecuta. Mult si bine si frumos cum numai tu stii. 🙂

Lasă un răspuns

