FolkFrate pe YouTube :)

[stiu ca am spus ca sunt in pauza…dar n-am putut sa ma abtin. Prea v-am stresat pe unii din voi cu oamenii din filmuletele de mai jos ca sa nu ii prezint cum se cuvine].

Mentiune (pt ca mi-a atras cineva atentia): Seara e de FolkFrate!. Continutul muzical al filmuletelor de mai jos…not necessarely. 🙂

Deci, doamnelor si domnilor, domnisorilor si domnisoarelor….

1. MYSHA (Zaduff). Moment uber-special. Daca va uitati pana la sfarsit, va zice stimabilul de canta de ce.

2. Super-cuplul. MYSHA (Zaduff) si ADI (TANASE-Tapinarii). Moment special 2: un fel de unplugged pentru SeMnE. Miss u (asta nu e pe filmulet), Killing u si Ain’t no sunshine.

3. Urma de Iron. Adica „pustiul” (sorry, da’ nu am putut sa ma abtin!) STEFAN TIVODAR si ADI(TANASE-Tapinarii).

 

[acestea fiind scrise ma intorc in pauza. Mai multe filmulete gasiti aici. Este acelasi om cu poze faine din „orasul de otel” de pe Deviant. Pozele sunt aici.]

A…am uitat sa mentionez: toate filmuletele sunt din seara de folk „electric” (sintagma e luata de la ei). Adica, 20 ale lui august 2008. Si da, nu am avut un titlul mai inspirat. Sa-mi fie cu iertare, dar am mentionat deja de vreo x ori ca sunt in pauza.

A2…de azi au inceput sa circule autobuzele fanteziste. Care va plimbarati cu ele?

Lasă un răspuns

