Ce-ar fi sa…? [nebunia lovita de realismul lipsei irationalului]

In ultima vreme visele mele sunt claustrofobe. Ma trezesc cand nu mai pot sa respir si imi dau seama ca nu mai stiu sa visez. Ar trebui sa fie frumos sa visezi,nu? Si-atunci? De unde toata teama asta de intuneric si de i-real. Eu, care iubesc intunericul si ruperea de luciditatea pe care ti-o impune lumina zilei.

Ce-ar fi daca o vreme nu as mai scrie? SI nu as mai raspunde la telefon? Si nu as mai intra pe mess? Chiar…ce-ar fi?

Ce-ar fi daca o vreme as sta inchisa intre birou si casa (si trenurile/metrourile aferente drumului dintre ele) si as desena pe un perete schita unui viitor? Ce-ar fi daca nu as mai contrazice pe oricine si nu as mai incerca sa ma ascund in spatele unui adevar ce nu e prea adevarat? Ce-ar fi daca as schimba brusc toata muzica din playlist, daca m-as apuca sa citesc toate cartile alea pe care nu le-am citit niciodata si daca as refuza sa (va) mai caut? Chiar…ce-ar fi?…

Si da…ce-ar fi sa invat sa dorm? Ca sa invat din nou sa visez … Ce-ar fi sa imi fac o casa imaginara din privirile trecute si zambetele viitoare?

Vad verde sub pasii mei grabiti si azi imi ploua cu note inalte in ganduri. Daca inchid ochii si intind mana iti simt degetele scriindu-mi pe palme. Asa incepe un vis…

Ce-ar fi sa alung niste umbre? chiar..ce-ar fi…?

Starea de azi e asa:

Urma-This time

this time i’m chasing my own dreams to catch…
this time i’m racing only for myself
this time i’m chasing my own golden fish, today i’m racing only with myself

break me down… cause i won’t stay
tide me down.. cause i won’t stay

today i’m chasing my own better days…
this time your tears are out of picture…
today i’ll catch my golden fish again
today i’m racing only for myself

break me down.. cause i won’t stay
tide me down, cause i won’t stay
it’s time to be myself

break me down… hold me down..
but let me go my way
hold me yours… keep me yours
just let me fly away…
cause i don’t want to stay

break me down… cause i won’t stay
tide me down.. cause i won’t stay
it’s tïme to be myself

[blogul asta intra intr-o perioada in PAUZA. Intre 24 de ore si 24 de zile. Habar n-am. Ma duc sa imi plimb talpile obosite printr-un nisip iluzoriu si sa imi trec printre degete graunte de timp ce curg in clepsidra.]

Lasă un răspuns

