Si imaginile spun povesti (III)

Dragos si Comanel la FolkFrate 2

Dragos si Comanel la FolkFrate 1

 

A lu' Boeru. Dragos.

 [credite pentr poze: Suzana. Locul faptei: Iron City. La Folk Frate]

Mai gasiti niste poze faine, artistice asa, aici. [nu am luat nimic sa pun la mine pe blog pentru ca nu am permisiunea fotografului. Da’ merita vazute!]

Si daca tot i-am facut reclama lui Dragos….Iete ce am gasit eu la el pe site….piesa aia cu care mi-am stresat colega de birou vreo trei zile la rand cu toate ca eu nu stiam decat 2 versuri :D. Adica piesa ASTA!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

