Reteta pentru seara buna [Cronica FolkFrate – 20 august 2008]

Se ia una bucata loc pe numele sau Iron City. Se iau mai multe bucati de pasionati de folk si se arunca acolo, pe scaune sau in picioare, fiecare in functie de cat de devreme a ajuns. Si se mai iau asa: una bucata Dragos Boeru, una bucata Comanel, una bucata Mysha, una bucata Jonnie Macelaru, una bucata Adrian Tanase, una bucata Stefan Tivodar, una bucata Nicoleta Palarie si se arunca pe scena, cate unul, cate doi, cate trei. Si iese o seara de exceptie, in care Comanel a cantat la electrica muuuullllttt (si bine 🙂 ), in care prelucrarea de la Miruna a fost la randul ei prelucrata si a trecut prin diverse genuri muzicale si a facut publicul sa stea cu gura cascata, in care a revenit „cuplul” meu preferat (Adi&Mysha) si au cantat (se putea altfel?) Seductie, in care a cantat Tivodar Buy me with a coffee, si Dragos Elegie si Mysha cu Nico Ploaia asta nebuna. Pentru cine, in ce ordine si ce a cantat, cititi recenzia completa pe www.foreverfolk.com (la Stiri -> Recenzii). (LE) Tot la ForeverFolk puteti asculta inregistrarea serii de FolkFrate in cadrul unei emisiuni care se va difuza sambata, 23 august, orele 19.

Ce am mai vazut/auzit si mi-a placut: Mysha si Adi au cantat doua piese de la SeMnE ,Miss you si Killing you, ca „preview” pentru concert (nu uitati, azi e concertul, aproximativ de la orele 22 in Iron!); tricoul lui Mysha cu „History of music” 🙂 ; duetele Stefan-Adi pe piesele de la Urma (stiu ca am mai spus, dar uneori imi place sa ma repet: foarte aproape de original, in varianta Stefan canta partea lui Mani si Adi partea lui Byron); zambetele; faptul ca a cantat pustiul meu preferat Buy me with a coffee (dar cred ca deja devin stresanta cu tema asta); Seductie; faptul ca am realizat ca nu am pierdut (by the way, thanks for keeping the trust); ca au fost Amalia si Gina acolo; ca nu am plans cand vroiam sa urlu si ca am reusit sa imi mentin calmul cat sa imi revin (credeti-ma, asta e o realizare de notat in calendar!), Mysha incercand sa doboare recordul la sudoku si sa cante in acelasi timp; am plecat dimineata.

 Si acum apel pentru oameni care au mai venit si au mai facut poze si stiu ca citesc ce scriu aici: dragilor, vreau si eu cateva poze sa pot ilustra frumusete de seara. Ma ajutati si pe mine? Va roooooggg 🙂

LE: la capitolul vazut/placut: sunetul a fost facut aseara de al nostru drag director muzical de la ForeverFolk, adica de Edy. I-am promis ca il laud si am uitat (cu toate ca nu am de ce sa il lau eu, ca eu nu eram pe scena sa imi faca mie sunetul). Da’ a facut treaba buna. Zic eu.

 

2 gânduri despre &8222;Reteta pentru seara buna [Cronica FolkFrate – 20 august 2008]&8221;

Lasă un răspuns

