„Marea” schimbare [si atacul de panica aferent]

Exista momente in viata fiecaruia (mai ales a femeilor) in care simti nevoia de schimbare. Fie pentru ca ai o problema existentiala, fie ca iti creezi una, beculetul sclipitor se aprinde si poti spune: „trebuie sa schimb ceva”. Variantele cele mai comune sunt: culoarea parului, tunsoarea, barbatul, masina, redecorarea casei, jobul. 

Intrucat culoarea parului oricum s-a schimbat in mod natural printr-o saptamana de mare (nu, chiar nu mi-am facut suvite!), tunsoarea nu o schimb ca abia am inceput sa ma invat cu parul mai lung, barbat n-am de schimbat si casa n-am ca sa redecorez,  am apelat la varianta extrema de a imi depune demisia.

Daca ieri eram chiar ok cu ideea, mai ales ca in momentul de fata chiar nu ma mai simt la „locul meu” aici, aseara, in drum spre Ploiesti m-a lovit revelatia ca…nu am cautat nimic altceva de munca, ca e august si nu face nimeni angajari (bine, oricum pana pe 6 septembrie sunt in preaviz) si….bineinteles, ca ma inceput sa ma panichez.

Prin urmare, dupa doua palme date in fata oglinzii va anunt urmatoarele: „Absolvent de filosofie (abilitatile ce decurg din statutul asta sunt unele de ordin subiectiv cum ar fi capacitatea de analiza si sinteza sau cea de a bate campii cu gratie) caut job”. Oricine este interesat de un CV al unui astfel de personaj (adica eu) este rugat sa dea un semn.

Si apropo de schimbari (dar fara nici o legatura cu schimbarea mea): s-a despartit Travka. Cititi despre asta aici. Nu ma pot declara cel mai mare fan al lor, dar imi pare rau. Mai ales ca doi dintre cei mai dragi oameni din viata mea i-am cunoscut la concerte Travka. 🙂

Lasă un răspuns

