FolkFrate fara Mysha si Teddy [Cronica Live prin S.M.S]

[acesta este un schimb de mesaje, cat se poate de real, din seara de 13 august 2008. Eu ma aflam in Iron City, la FolkFrate. Interlocutorul meu se afla in Vama, ascultand o trupa de coveruri, „foarte buna, de altfel” – spuse el, ce se numeste The Juniors si care prestau in Tequila Sunsrise. Iar ceea ce reiese tine locul cronicii din seara respectiva.]

„Deci, Iron : multa lume, si mai mult fum, acum canta boeru cu comanel, da’ eu te prefer pe tine cu adi”

 „Da….Tare comanel. Pai e de bine. „

 „Stai ca acum e vampiru. O sa cante alina manole. Si ovi mihailescu. E si tivodar pe aici.seems ok”

 „Vampiru? La folk frate? Tare… Pana acum ceva timp imi facea concurenta…”

 „Dap.”

 „Sa vedem ce e mai incolo… Sper sa iasa bine seara”

 „Cu ce se canta nu am probleme, dar ma enerveaza cel putin juma de public ce pare ca a aterizat din expirat. Da’ poate is eu paranoica. No recenzie today.”

 „Ba da. Faci recenzie cu mesajele dintre noi. Cat despre public …”

 „Ok.”

 „A terminat.. Si acum…se canta la multi ani (nu stiu cui). Cred ca urmeaza alina manole.”

 „Mai salveaza Alina situatia. Macelaru cum se descurca?”  

„Jonnie s-a luat un pic de astia care par ca au incurcat barurile. Si am avut moment poetic facut de Carmen unui tipe, pentru ziua ei . Acum canta Ovi Mihailescu”

” Chinezoaica tzatze-n ceai…schimba un pic atmosfera… In rest e ok. Forever folk este?”

 „O parte, da’ am impresia ca nu se inregistreaza.”

 „Macar atat.”

 „Jonnie nu pare in ape teritoriale. Next message, la schimbarea artistului. Sper sa nu dormi.”

 „Tivodar si o tipa Cristina. Sa vdm ce o sa iasa…”

 „Bine o sa iasa. Am incredere.”

 „Ai incredere bine. Dupa primele doua piese pot spune ca imi place ce aud.”

 „Pai d-aia lucrez unde lucrez”

 „Punct ochit, punct lovit. Profi style.”

 

Pararam pam pam. That’s all, folks!

2 gânduri despre &8222;FolkFrate fara Mysha si Teddy [Cronica Live prin S.M.S]&8221;

  1. Si eu care incepusem sa imi fac problemele ca nu a reactionat nimeni la cronica asta…Cred ca mai bine faceam concurs, ceva de genul: „ghiciti personajele” :). Oricum, multumim. Mai ales eu, ca e blogul meu. Si el (interlocutorul), ca fu ideea lui. 🙂

Lasă un răspuns

