Stare cu miros de concediu

E vineri si bineinteles, vinerea e o zi buna sa spui „nu am chef”. La fel de bineinteles, nici eu nu am chef. Mai ales ca simt mirosul de concediu, asa ca numar orele (acum mai sunt fix 5ore si 30 de minute), citesc Zorba Grecul in pauza dintre rezolvarea a doua probleme urgente si ma simt si…Da, vinerea oricum nu ai chef, dar cand stii ca in fata te asteapta doua saptamani de mare/munte/plimbare (adica concediu :)) parca iti piere orice chef de munca. Si bineinteles ca azi toata lumea are probleme si eu chiar am tone de treaba de facut…Doar ca in loc sa fac asta, privesc pe geam, beau un frape, scriu tampenii.

Miros de concediu in juru-mi. So, i’m happy.

[a…o sa intre si blogul in concediu in perioada asta, pentru ca nu stiu cand ajung la vreun calculator. Dar daca e sa fie ceva interesat, va anunt. Telepatic, eventual].

Offff…ar trebui sa imi spuna cineva ca totusi mai sunt 5 ore pana…

4 gânduri despre &8222;Stare cu miros de concediu&8221;

  1. Si mie imi place si incepe sa imi placa din ce in ce mai mult. Prima plecare: in noaptea asta, spre mare. Decizie luata acum 10 minute 🙂
    Mersi mult, sper sa iasa frumos (fara falsa modestie, dar chiar merit asta!) 🙂

  2. Deci tot e bine ca te-ai decis ce faci:)))))))))))))))))

    Multa distractie la mare si………..LA SUCEAVA:))))

    vb la telefon:)

    Edy

    PS: o sa te sun miercuri din IRON:))

  3. Eu zic ca miercuri Ironul va „supravietui” si fara prezenta ForeverFolk 🙂
    Mersi de urari. Sa te sun sa iti pun valurile la telefon? 😛

Lasă un răspuns

