Adunate (de pe la altii…)

Vineri fiind (adica o zi in care munca iti e draga precum sarea in ochi), mi-am petrecut dimineata plimbandu-ma pe la altii prin bloguri (in special ale oamenilor pe care ii vizitez mai rar). Uite asa ca azi am fost in vizita pe la:

– Za’duffi si am aflat ca au concert la Peninsula maine, si in Vama saptamana viitoare (pe 2 august mai exact). 

Gramo am gasit referiri la posturi mai vechi. Cel mai util (si care trebuie citit neaparat) este un „mic ghid de supravietuire in bucuresti„. Regula nr 1 „Nu iesi pe strada fara casti in urechi. Daca trebuie sa circuli cu transportul in            comun,     pe langa casti, ia-ti bomboane de menta sau orice alte bomboane cu o aroma suficient de puternica incat sa acopere mirosurile degajate de catre ceilalti calatori.”

– Random-Pixels vine cu un nou proiect: Artist of the Week. Ideea centrala: ca in fiecare saptamana sa fie promovat un individ, pe un domeniu ne-stabilit anterior cu exactitate. Pentru inceput, o tanara lady, prezenta la sectiunea Fotografie. Am tras cu ochiul pe galeria ei foto, si imi place. Curiosi? Vizitati si veti vedea.

– tot din link in link am ajuns la Fursecul Mecanic. Un blogger care face fursecuri si daca ii trimiteti un mail cu o motivatie destul de buna, vi le trimite voua. Fursecurile sunt niste minunatii (cel putin la cum arata in poze si la cum sunt descrise), iar Fursecul Mecanic ofera detalii despre produsul saptamanii, peripetiile prin care mai trece si uneori chiar ofera ponturi.

– pentru cei care nu stiu ce e Shagri-La si care e legatura intre aceasta si o calatorie Romania-SriLanka, va recomand sa cititi asta. Si daca aveti idei de cum se pot obine sponsorizari, le asteptam. 🙂

– si la domnul Dragos Boeru am gasit ceva nou. Adica asta:

Miruna a la Dragos&Teddy. Evident, in Iron. 😀

In rest…astept concediul.

Lasă un răspuns

