Inertia verii

 

Se pare ca inspiratia mea a intrat in concediu in avans. Eu mai astept doua saptamani pana o ajung. In rest, mintea mea s-a alergat in jurul cozii pana a obosit. Nu am chef si nici stare sa ma apuc sa caut materiale pentru inscrierea la master. Nu am starea necesara sa ascult. Paginile cartilor imi par tare neprietenoase. Vorba unei bune prietene: „Ne-am plafonat”. Asa, si?  Sentimentul de gol existential nu il mai am de mult (am invatat sa il umplu cu momente mai mult sau mai putin frumoase). Nici macar pe-ala de inutilitate sau de intrebare legata de viitor. Mi-e doar lehamite de tot. Sau aproape de tot. M-as inchide undeva, pe varf de munte, cu un teanc de carti si cu tine si as sta acolo pana cand mi-as reveni. Cum nu se poate, astept o palma care sa ma trezeasca la viata.  Dar nu prea brusc…ca mi-e frica sa nu ma doara. Intre timp, am dat de piesa asta printr-o amica. Imi plac versuri mult tare.

Dragos Boeru – Nebun de tot

In cu totul alta ordine de idei, ca sa nu par culmea pesimismului: ieri vorbeam cu o buna prietena si am constatat ca se implinesc 10 ani de cand ne cunoastem, de cand ne leaga un drum cu ochii in lacrimi de pe Strunga spre Simon, zeci de scrisori, ore vorbite la telefon, admiterea ei la Litere, admiterea mea la Filosofie, licente, alte tabere, alti oameni, alta lacrimi, zambete, focuri de tabere. Cris e unul din putinii oameni cu suflet mare si curat pe care ii cunosc. Are in ea un „ceva” de copil inocent si un zambet care ii lumineaza toata fata. Mi-a fost altaturi mai tot timpul, chiar si atunci cand nu vorbeam. Cris e unul din oamenii despre care pot spune, dupa 10 ani, ca astept inca o vesnicie de prietenie. Multumesc, mai copil frumos!

(asta e cu dedicatie 🙂 )

Lasă un răspuns

