„Bad karma” day (intr-o vineri de doruri)

Azi, in loc sa imi pun ceasul sa sune la 6.15, l-am pus la 6.45 => m-am invartit bezmetica prin casa, mi-am baut ceaiul in timp ce incercam sa imi descurc jumatatile de crete si am alergat pana in statie

Trenul a avut intarziere. Nu e ceva nou pentru acceleratul Sibiu-Constanta cu oprire la Ploiesti Vest la orele 7.30.  In tren am constatat ca luasem din biblioteca acceiasi carte pe care o terminasem ieri. Asa ca am inceput sa rezolv Sudoku. La 2 metri in stanga mea un pusti teribilist si prea beat se lua la bataie cu altul. Nasul a fost un fel de Superman si l-a calmat. Sau cel putin l-a luat de acolo.

Azi metroul a fost blocat la Unirea drept pentru care am facut aproape 1 ora juma pana in Pipera.

Azi am avut de lucru cat pentru toata saptamana. Trecuta si viittoare

 

Cu toate acestea:

– azi n-am pierdut trenul, tocmai pentru ca a intarziat

– azi mi-am uitat cartea acasa, dar am citit postfata de la Anul Negru a lui Ismail Kadare (si am aflat cateva chestii faine)

– azi nu a plouat si nici nu a fost inorat

-azi e vineri, deci…s-a dus saptamana

In cu totul alta ordine de idei: mi se face asa dor de o tabara cu exploratorii vara. Sa dorm in cort, sa ma trezeasca cineva la 7 dimineata si sa ma trimita la inviorare, mi-e dor de un careu, de jucat calcatea (eventual dupa ploaie, in noroi), de un traseu de o zi din care sa ma intorc cu zeci de bataturi si cu nasul rosu, mi-e dor chiar sa fiu responsabila si sa am copiii langa mine si sa fim asa, o mica familie, mi-e dor de rapel si de „podul maimutei” si de labirint si de trasee de verificare si… Mi-e dor, ma!

Lasă un răspuns

