Si a fost…asa (si-asa)! [Cronicutza FolkFrate – 16.07.2008]

Cronicutza vesela de Iron revine cu noi amanunte picante si muzicale. Prima impresie legata de aseara e ca a fost multa lume. Foarte multa lume, in conditiile in care e vara si te astepti sa fie mai putini oameni/ metru patrat de Iron. Noroc ca aparatele de aer conditionat functioneaza la cote maxime si se poate respira.

S-a facut auditie de album (la idee lui Mysha). Hafis Huld. O tipa cu o voce foarte mishto si cu niste piese simpatice foc. Din pacate nu am apucat sa ascult tot albumul pentru ca trebuit sa ma duc sa recuperez copii pierduti prin Bucuresti si sa ii aduc pana in Iron.

Seara a fost deschisa de….de cine oare? De Dragos Boeru, evident.  M-am bucurat ca am ascultat Elegie. Si inca o piesa care se numeste „1000 de drumuri” cred. Foarte faina. In rest, ne-am plimbat pe la Hanul lui Manuc cu Broasca Testoasa si am intalnit-o pe Miruna si…nu mai stiu, ca ieri nu mi-am mai luat notite. Oricum, de retinut fraza serii, legata reununiunea de saptamana viitoare „Pai, o sa vina si Teddy sa ne reproducem pe scena”. Adica sa re-produca piese cantate de ei.

Si apropo de surprize-surprize prin Iron (ca tot timpul mai apare cate una), aseara l-am cunoscut pe „pustiul” de care va vorbeam cu ceva vreme in urma (pe aici pe undeva) si al carui nume nu il mai stiam. Stefan Tivodar. Si a cantat si el. Un pic de Andries, un pic de Don’t worry, be Happy, un pic de Urma. De fapt, aici vroiam sa ajung. Am avut un duet Stefan-Adi (Tanase) care din punctul meu de vedere a depasit originalul Many-Byron (acum sa nu imi sara fanii celor doi in cap, si mie imi place Urma si Byron, si ascult cu placere, dar copchii astia doi aseara au sunat bestial. Plus ca, intre noi fie vorba, stau un pic – sau chiar mai mult –  mai bine cu pronuntia in engleza decat originalii).

Alti trubaduri de FolkFrate: Mysha si Jonnie (care, da!, au cantat „Ploaia asta nebuna”), si Mysha cu Tanase (la ei e mai degraba RockFrate, da’ trecem peste, noi ii iubim si stimam oricum). Care au inceput cu Wild Thing (cred ca asta era asa, sa trezeasca un pic oamenii care incepuseara sa pice de oboseala), au trecut prin Seductie (raman la parerea ca piesa asta suna genial de bine cand e cantata de ei doi), mi-au rapit-o pe Ioana pentru a canta Creep (a fost mai bine de cat alte dati pentru ca de data asta s-a auzit si ea mai ca lumea), au trecut prin Wish you were here si au ajuns la moment apototic Cargo (Batacanda, Ziua Vrajitoarelor). Da…si sa nu uit de When a blind men cries.

Cam asa fu aseara. Asa si-asa nu din cauza celor care au fost pe scena, cat din cauza starii de corabii innecate cu care am ajuns acolo. Innecate de mine, esuate printre nervii mei pe nervii altora. Oricum, am constat ca nu prea reusesc sa imi pitesc nervii. Cel putin fata de oamenii care ma stiu bine. Si-n rest am mai crescut nitel. Asa…printr-o palma metaforica si o discutie avuta la ore tarzii ale noptii (sau mici ale diminetii, dupa preferinte).

So: miercurea viitoare revine teddy. si peste 2 saptamani e concert imprefect (formatie completa make, madu, radu).

In cu totul alta ordine de idei: niste tineri s-au hotarat sa realizeze un film documentar, pe baza unui traseu cu masina, Romania – Sri Lanka (drumul trece prin Bulgaria, Turcia, Iran, Packistan,India, Sri-Lanka, Bangladesh, Bhutan) . Se cauta sponsori. Daca stiti pe cineva  care ne-ar putea ajuta (ca imagine, ca finante, ca idei), va rog luati legatura cu noi. O sa scriu, la un moment dat, un post separat pe tema asta. Pana una alta, ne gasiti aici.  

 Acestea fiind scrise va las sa va delectati cu un nou filmulete „marca Iron”.

Nu Acum – Elegie [varianta Dragos si Teddy]

Sa va fie restul de saptamana senin si plin de muzica, dragilor!

 

Un gând despre &8222;Si a fost…asa (si-asa)! [Cronicutza FolkFrate – 16.07.2008]&8221;

  1. Ei da miercurea acesta am ratat-o si se pare ca am ratat destul de multe chestii……damn asta e odata pe an se mai duce omul si in concediu:))…….dar gata de miercurea viitoare echipa ForeverFolk va fi acolo cu sculele o sa inregistram si o sa difuzam fiecare concert in weekendul urmator la emisiunea Concertele Saptamanii…

    In rest ..fu bine in vacanta daca urma sa ma intrebi:)))….

    Numai bine si Folk on FolkFrate sau….Foreverfolk

    Edy

Lasă un răspuns

