Poze si muzica (tot Iron, tot folk, tot miercuri)

Poze -> Pentru ca nu am reusit sa le uploadez [wordpressu’  ma uraste azi, ma jur!], le-am pus in partea cealalta. Adica AICI.

Muzica -> uite ca am gasit filmulete cu ce se intampla prin Iron. Am ales doua pentru blog, din motive strict subiective: prima piesa (Mysha si Jonnie) pentru ca imi place mult de tot si pentru ca o asociez oarecum cu seara FolkFrate [conexiunea nu e evidenta decat pentru mine, oricum]. Cealalta piesa pentru ca mi-era dor sa o aud. Pe ea, pe Alina.

Mysha si Jonnie [LE: Piesa se numeste Ploaia asta nebuna si (ca sa il citez pe Mysha) este „compusa si cantata din cand in cand de Dinu Olarasu]

Alina Manole – Casatorie in stil italian

2 gânduri despre &8222;Poze si muzica (tot Iron, tot folk, tot miercuri)&8221;

Lasă un răspuns

