Cronica FolkFrate! (neoficiala)

In dimineata asta nu am cuvinte. Si cine ma stie macar un pic, stie si ca eu nu raman fara cuvinte prea usor. De fapt, nu raman mai niciodata fara cuvinte. Dar tot incerc sa incep de undeva mica mea cronica de fiecare miercuri si nu imi iese. Poate doar cu anuntul ca aerul conditionat functioneaza in parametrii optimi si chiar se poate respira relativ usor.

So…pasul nr. 1 : aseara in Iron a fost aniversare. Johnny (Macelaru’) care a implinit frumoasa varsta de….21 de ani (sau 21 de ani si jumatate, dupa preferinte 🙂 ). Johnny este omul care si-a castigat titlul de „prezentator” al serii Folk Frate, dar care si canta, si „macelareste” piese in stil propiu, si…ce pot sa mai scriu decat La Multi Ani!.

Pasul 2 (in stransa legatura cu pasul 1): in afara de „obisnuitii serii” (obisnuiti= sunt acolo de obicei), am avut parte de invitati speciali si faini. A venit o trupa din Calarasi (Vox  Fox Studies), cu un fel aparte de a canta folk si cu o tipa la voce…mie una mi-a placut. Dar trebuie sa fiu sincera acum si sa spun ca pentru mine cel mai fain moment al serii fu cel al Alinei Manole. Nu de alta, dar chiar imi era dor sa ascult Luna Patrata si Casatorie in stil italian si Detalii si….si….asta e, imi place cum canta mult de tot si gata.

In rest…Da! Pasul 3. Pai, a revenit domnul Boeru dupa o indelungata absenta (adica a lipsit si el miercurea trecuta). Si, ca sa nu se piarda „traditia” a deschis seara. Si tot in spiritul de miercuri seara ne-a cantat si Miruna in varianta aceea speciala, pe care de obicei o canta cu Teddy (aseara a cantat cu Mysha, da’ tot fain a fost). Adi (Tapinarii) a cantat cu domnul Dan Gaina (Fara Zahar). La ei aproape ca m-am obisnuit cu playlistul: Soldier of fortune, Mama, Wish you were here si nelipsita (si trebuie sa recunosc foarte reusita) Seductie.

Ce-ar mai fi…am descoperit o fata cu o voce foarte foarte faina. I se spune Cip si canta frumos. Cald. Linistit. Muzica care iti ajunge asa, la suflet. Ne-a placut. A, si inca cineva: Roxana-a cantat Pat cu Flori de mii s-a facut pielea gaina.

Si cam asta ar fi. De fapt, ar mai fi de mentionat cateva persoane: Fram (percutie), Bodi (percutie si muzicuta), Nico (voce, chitara). Si ei au fost la intaltime. 🙂

Si da, nu trebuie sa uit sa ii multumesc chitareicu personalitate a lui Mysha, care aseara a umblat prin diverse maini si degete (nu de alta, dar era singura chitara disponibila), dar care nu s-a mai suparat pe nimeni (era si greu sa se supere, mai ales cand Mysha ii canta – ei, chitarii). Cred. Sper. Asta ca sa imi spal pacatele de a o fi suparat cu un comentariu mai rautacios acum vreo saptamana.

Acestea fiind spuse, anunt si o mica pauza a blogului, de cateva zile, cat sa dau o fuga pana la mare, sa salut un pescarus si sa ma intorc.

PS: Mentionez ca aceasta mini-cronica nu trebuie tratata ca un adevar absolut, iar cine nu ma crede poate sa vina sa verifice ce se intampla acolo. De asemenea, ea este o initiativa personala, neavand legatura directa cu oamenii care canta acolo. Doar ca mi-s mie dragi

[asta ca sa evit intrebarea geniala primita ieri: Da’ cu cat te platesc sa le faci reclama? Apoi, ar trebui in curand sa incep sa cer bani si de la editurile ale caror carti le citesc si despre care scriu aici. Sau formatiilor pe care le ascult si despre care scriu. Dar deja e alta mancare-de-peste aici…]

Lasă un răspuns

