Aer conditionat si folk

Sunt sigura ca pentru multi dintre voi legatura (subtila, ce e drept) dintre aparatele de aer conditionat, o zi de miercuri si un loc care se numeste Iron City e un total inexistenta. Si totusi…Povestea zilei de ieri: ajungem noi, copiii cuminti si silitori, in Iron pe la un 8 seara, ca sa prindem o masa si mai multe scaune. Inauntru….stupoare: mese peste mese, cabluri, praf si oameni care incercau sa stranga cate ceva. Asa ca lasam una bucata grup sa stea acolo (in cazul in care s-ar fi terminat nebunia) si am plecat cu copchilul sa mancam ceva. Concluzia 1: pe la ora 8 jumate-9 aveam masa (ba nu, mese!). Si scaune.

La un moment dat, consult ceasul. 21.30. Lumea incepea sa se stranga, eu incercam sa pastrez cele 3 scaune (deh, daca unuii aveau repetitii pana la 22.00, trebuia sa le pastram un loc), si…sa respir. Combinatia fum, oameni multi (chiar foarte multi as putea spune) si lipsa de aer conditionat nu era in avantajul plamanilor mei.  Dar cum toate momentele de genul asta au o finalitate placuta si, de multe ori, se transforma in surprize nebanuite a urmat surpriza serii: Mysha ne anunta ca se va opri curentul pentru cateva minute. Si astfel, dotati cu lumarari pe mese, ascultand cuminti, cu Mysha cantand la rece in mijlocul nostru, am reusit sa facem in centrul calduros (mult prea calduros) al Bucurestiului un inceput de seara de cabana. Sau de plaja in vama. Probabil Omul plajei si Mugur de fluier au fost de vina. 🙂

Si…si…avem lumina, avem si aer conditionat si avem astfel si muzica pe scena. Gazda serii a fost Mysha (ceilalti doi obisnuiti ai locului, Dragos si Teddy fiind la mare). Nu mai stiu exact ce a cantat, dar mi-a ramas Nebun de alb in minte, si Broasca testoasa (pentru „duelul” cu Fram si ale sale bongos)A mai cantat un tip, Stefan (si nu mai stiu cum…). Ne-a placut despre el.  Mai ales pentru Don’t worry, be happy trecut in What’s up. A…si daca tot auzisem pana acum tot felul de felurite la Folk, frate!, am auzitaseara si Buy me with a coffee (Urma).

Bineinteles, undeva spre miezul noptii a urcat pe scena Adi  (Tanase – voce…si-nca ce voce!) si domnul Gaina (chitara acustica. Era si electrica pe acolo, pe la Mysha prin brate) si ne-au trezit un pic. Playlistul clasic: Soldier of Fortune, Mama, Seductie. Bonus special: Creep (duet Adi-Ioana, cu Mysha la chitara electrica) si Batacanda. Si sa nu uit, la vreo cinci minute dupa ce au terminat…Wonderfull Tonight (cu Adi si Stefan).

Pentru mine finalul serii au insemnat piesele cantate de Mysha cu Nicoleta Palarie. Campurii aurii, Poate eu-poate tu, si piesa aia al carei nume nu il stiu niciodata dar care suna pe la referen cam asa Ia-o de mana, citeste-i in stele, minte-o ca e cea mai frumoasa …., inca vreo doua piese in engleza. Calm si frumos.

Mi-a placut aseara. Pentru cateva momente speciale. Pentru ca am descoperit oameni noi. Pentru piese dragi. Pentru lumanari.

A, si ca tot vorbeam de folk…1. aseara au fost in Iron si baietii de la ForeverFolk.com. Domnii Edward Paicu (director muzical) si Gabriel Tapu (event manager). Au promis si ei o recenzie a serii. Asa ca daca vreti o parere mai competenta si probabil mai bine articulata decat a mea… incercati www.foreverfolk.com . 2. Azi se lanseaza noul album a lui Baniciu, ESARFA-Best of vol 1. Din pacate nu ajung, dar pentru interesati locul e Hard Rock Cafe, orele sunt 21.

Ei…si gata cu povestile cu aere si folkisme. Ne vedem miercuri in Iron! Asta e tot ce am de spus. 🙂

LE: (1)Pustiu’ care a cantat la chitara si al carui nume nu il identificam se numeste Stefan Tivodar. (2) Piesa aceea pe care o canta Nicoleta cu Mysha aproape in fiecare saptamana se numeste Gandacul.

 

5 gânduri despre &8222;Aer conditionat si folk&8221;

  1. Multumim aprecierile… trebuie sa fac o mica precizare… Variax-ul (chitara mea fara doze) are incorporat un procesor. De aceea nu e neaparat o chitara electrica, ci poate fi si o chitara rece, chiar un double six. e drept ca atunci cand fac solo-uri o folosesc ca pe un fender stratocaster, dar am tinut sa mentionez ca poate fi si chitara rece. Asta doar asa… sa nu se supere pe mine iarasi, si sa nu vrea sa cante saptamana asta.

    Mysha

  2. Mysha draga, eu si cunostintele mele legate de chitari suntem la nivelul: „Uite ce dragut arata (chitara)/ ce fain suna (tot chitara)” si…cam atat. Da’ oricum e bine de stiut. Si promit ca de acum inainte cand o sa scriu despre tine la Folk Frate mentionez si Variax-ul, ca sa nu se supere 🙂
    Oana

  3. 🙂 it’s been awhile de cand nu mi-a mai spus cineva pusti, dar fie…:)) daca a placut, nu pot decat sa ma bucur si sa promit ca revin cu englezisme iritante pentru folkul pur si poate si cu piese proprii, daca peretii ma suporta.

  4. e..pusti suntem cu totii pana la un moment dat. mai ales daca avem muzica in suflet (ok, azi e ziua mea de vorbit cu chestii deja fumate…:) ). revenind, DA, a placut. Asa ca sper sa te mai aud prin iron, macar din gand in cant.

Lasă un răspuns

