Plictiseala mare, domn’le!

Jucaria prin care am realizat chestia de mai sus (dati click pe ea ca sa vadeti, nu am reusit sa fac sa se vada mai bine) se numeste Wordle si am gasit-o la Gramo.

PS: Am inceput naveta Ploiesti-Bucuresti. Ma trezesc la 5.30 ca sa ajung la 8.30 la birou. Privim partea buna a lucrurilor: vara asta probabil o sa citesc mult, daca tot merg cel putin 4-5 ore pe zi prin diverse mijloace de transport. Prima carte carata la plimbare: Despre farmecul lucrurilor plictisitoare, Alain de Bottom Botton (LE: mi s-a atras atentia ca am scris gresit. M-am simtit si am modificat.). Draguta, dar recunosc ca imi placura mai mult romanele lui. Plus ca pentru mine, jumate din ceea ce pentru el intra la categoria plictisela (cum ar fi asteptarea pe aerport), pentru mine sunt real-adventures. Si mai trist e ca aproape am terminat-o in drum spre birou (e destul de subtire). Asa ca, probabil in drum spre casa, fac o oprire la Carturesti si imi achizionez o noua carte. Doar asa, sa nu ma plictisesc. Pana la urma, cred ca nu imi place cartea lui Bottom nu pentru ca e prost scrisa ci pentru ca plictiseala si actiunile plictisitoare nu imi par a avea absolut nici un farmec. Dar daca tot ma plimb cu trenul toata vara, poate ajung sa il gust mai bine. Oricum, domnul Botton e un englez pana in maduva oaselor (si se vede), cu pregatire filosofica (si se simte) si cu un scris unic (in special in romanele sale).  
In alta ordine de idei: melodie cu care imi stresez colega de 2 zile. Piesa: Atat, Trupa: Za’Duff. Ascultati: aici. Ne place.

 

2 gânduri despre &8222;Plictiseala mare, domn’le!&8221;

Lasă un răspuns

