Problema lui Pamuk (existentiala)

In jurul meu toata lumea vorbeste despre Pamuk. Toata lumea scrie despre Pamuk. Toata lumea citeste Pamuk. Oamenii buni, chiar am eu o problema ca nu pot trece de primele 30 pagini, care mi se par greoaie, unde am impresia ca numele seamana unele cu altele si citesc ceva asociind cu altceva? Va rog, spuneti-mi ca nu e netratabil, sau ca macar mai sunt si altii ca mine.

In rest, am citit The Water Babies. Da’ va povestesc alta data, ca acum ma grabesc sa ma duc sa-mi tratez problemele cu o apa plata (cu lamaie, evident).

Un gând despre &8222;Problema lui Pamuk (existentiala)&8221;

  1. Abia acum am vazut comentul tau poate intre timp ai si terminat cartea 🙂 Stiu la inceput pare greoi dar ai putina rabdare. Cand am citit Ma numesc rosu la fel am simtit la inceput dar cand am terminat romanul mi am dat seama ca autorul este genial. E acel gen de carte care pe parcurs nu ti se pare extraordinara dar cand o termini devii constient de valoarea ei, sensurile ti se dezvaluie deodata in alta lumina. Daca e vorba de Ma numesc rosu poate ti ai dat seama dupa 30 de pagini ca sunt mai multi povestitori, perspectiva narativa multipla i zice da n are a face, ideea e ca povestea e spusa de mai multe persoane sau chiar lucruri. La sfarsit o sa ai o surpriza. Poate mai vorbim dupa ce o termini 🙂

Lasă un răspuns

