Mutari reale si planuri viitoare

Uite ca am reusit sa ma asez confortabil aici. Recunosc ca nu m-am mutat cu totul, si ca o parte din mine (cum ar fi dimineata..a ramas aici). Asa ca am reusit sa imi adun bruma de ganduri si sa le asez pe cate un raft, din care sa mai iau cate ceva si sa il pun in fata dumneavoastra, ca un condiment numai bun de folosit si esential cum numai sare din bucate poate fi (ma rog…mai putin pentru cei care sufera de hipertensiune arteriala…). Numai ca maine ma mut pe bune. Cu venit mama de la Ploiesti, carat chestii acasa, pastrat esentialul undeva, pus deoparte pentru revenirea in Bucuresti. De trei zile incerc sa ma apuc sa strang. Dar nu vreau. Am oroare de rafturile goale si cartile inghesuite in cutii, de lucrurile marunte care nu sunt neaparat necesare dar pe care nu vreau sa le arunc, de alegerile: ce carti pastram, ce carti ducem acasa? Nu am mai dus mai nimic acasa de aproape un an…Si incepe sa mi se faca frica de etapa asta cu mutatul. O fi fost el grozavestiul plin de muncitori si caini, dar spatiul ala de 2/3 era al meu si al andreei. cu toate postiturile lipite pe perete. cu desene. cu serii intregi de friends. cu scaune folosite doar ca suport pentru cursuri si haine. cu dezordinea noastra, in care totusi stiam tot. ok, ma opresc inainte sa intru intr-un mare butoi melancolico-depresiv.

In cu totul alta ordine idei, „copchilul” meu drag (metaforic vorbind) tocmai ce se intorse din Anglia. Si asa cum mi-a promis a venit cu ciocolata Nestle si carti. Mi-a adus deocamdata The Water-Babies, a lui Charles Kingsley, un nene care a trait in Devon (adica exact acolo unde a stat si copchilul). S-a gandit ea (bine) ca mi-ar prinde bine o poveste frumoasa. Am citit un pic din ea, azi, in metrou. Inca nu am nici o parere, doar ca e scrisa intr-o engleza foarte inteligibila si coerenta. Si ca pare povestita, nu citita. Asta e importat la o poveste…cred eu…Mi-a promis si The thirteen story. (a zis ca o citeste ea prima). Asteptam….asteptam…pana atunci, ma delectez cu Alain de Bottom si…mare veste mare: am inceput sa citesc Pamuk. Primele 15 pagini. Nu cred ca o termin. Da’ promit sa incerc. Inca ma gandesc daca sa il trimit la Ploiesti.

Si in cealalta ordine de idei…in seara asta e Noapte Devoratorilor de Publicitate. La Polivalenta. In deschidere (din cate tin minte): Shukar Collective. Si 28 RON biletul. Ora…nu o mai tin minte, si mi-e cam lene sa o caut…

A…si intr-un final dramtic: v-am spus cumva ca vreau la mare? Nu???Ei bine, vrea la mare (spusei eu, addicted de munte)…Numai Teo e de vina, cu Noros Cecer cu tot. Daca sunteti in trecere prin Vama weekend-ul asta, vedeti ca se deschide una bucata club nou (Hand) si in deschidere canta Tapinarii.

Ok…acum am o mare problema. Cand faceam eu categoriile, ideea era ca la „deserturi literare” sa fie cartile, la „condimente preferate” sa fie locuri, oameni, concerte, iar la „supa de sentimete” sa fie trairi, senzatii, exprimari ale eu-lui. Si acum…am una bucata post (asta de acum), cu cate un pic din fiecare. As putea sa aleg toate categoriile sau sa inventez una noua. Dar nu am idee. Asa ca provoc pe oricine o da pe aici sa arunce o idee de categorie. Dar deja am scris prea mult si deloc coerent. Asa ca…weekend fain va doresc.

2 gânduri despre &8222;Mutari reale si planuri viitoare&8221;

  1. Huhmm… ma dai de gol, ha? Ei bine, am sa te dau si eu de gol ca nu ai vrut sa asculti Fara Petale. Cat despre propunerea de categorie pentru postu` asta, am gasit: GHIVECI! HA! Ce rau sunt >:)

  2. Ghiveci de flori sau Ghiveci – mancare? Si da, numai tu esti de vina ca de trei zile ma gandesc numai la cat de frumos e la mare. Om rau cu suflet hain ce esti. Dixit!

Lasă un răspuns

