De ce program pre-stabilit pentru miercuri seara

 

Mi-am uimit la un moment dat mai multi dintre amici anuntand ca eu miercurea seara am program. Cum, tocmai eu??? Care am probleme in gestionarea timpului, care reusesc sa imi dau intalnire cu doi oameni la aceeasi ora, in colturi opuse ale Bucurestiului, care nu suport rutina. Da, tocmai eu am program miercurea seara de vreo 4-5 luni. Programul meu se numeste Folk, frate! si se desfasoara in Iron City. Imi place acolo pentru ca ma simt un pic cam ca pe vremea liceului, cand descopeream primele cantece folk, si fugeam de la ore pe terenul de sport sa cantam Calul din Malboro si Rapa (ca atat stia Stoici sa cante pe atunci).  Pentru ca vin multi ploiesteni, si multi oameni faini pe care i-am cunoscut de-a lungul timpului. Pentru ca acolo am auzit Fara petele pentru prima oara dupa vreo doi ani. Pentru ca imi place cum canta Dragos Boeru, Teddy, Mysha, Nicoleta si Johnny. Pentru ca e seara de folk si vine Tanase si canta Soldier of Fortune si Seductie (apropo, ultimele dati a incercat un duet cu Mysha si a iesit fain tare). Pentru ca de fiecare data cand e pe scena Teddy tipa la Mysha sa ii dea microfonul mai tare. Pentru ca mai mereu stai in picioare sau pe o lada de bere, ca e lume prea multa pentru cate scaune sunt in dotare. Pentru ca nu e un concert de doua ore, ci o noapte intreaga de muzica …Pentru ca….nu stiu de ce…dar voi ramane etern recunoascatoare persoanei care m-a batut la cap sa ajung prima oara acolo si oamenilor care urca pe scena si au reusit sa imi faca program pre-stabilit miercurea. A…si pe trubadurii astia simpatici ii gasiti aici. Sau miercurea, in Iron City.

4 gânduri despre &8222;De ce program pre-stabilit pentru miercuri seara&8221;

  1. Aha! Ii faci reclama lu` Jonnie, bravos, dupa cat ne-a stresat aseara cu blogfrate.blogspot.com. Las` ca se noteaza, si te zic si la Amalia 😛

  2. E FOLKFRATE.BLOGSPOT.COM, dragule. Uite vezi, te-a batut atat la cap si nici macar nu ai tinut minte :). Si am facut reclama gastii, da? Si o sa le mai fac ca-s copiii faini si-mi place cum canta. Na!

  3. Deci o sa fiu scurt ……
    1. Da deacord cu tine am tras niste seri tari in Iron
    2. De saptamana viitoare cel putin eu daca nu toata echioa foreverfolk va fi acolo pentru inregistrari audio si interviuri
    3. Numai bine si ne vedem Mircuri in Iron la Folk si Bere

    Folk ON

    Edy

  4. Ma bucur ca serile de Iron inseamna si pentru altii cat inseamna pentru mine. Ce pot sa spun: sper sa inregistrati si sa dati mai departe. In rest, ne vedem pe acolo 🙂
    Toate bune, si tie si echipei ForeverFolk.

Lasă un răspuns

